سمية الخشاب توجه رسائل شديدة اللهجة لـ شيرين عبد الوهاب بعد عودتها لطليقها

((وان_بغداد))

انشغلت الأوساط الإعلامية والفنية بعودة الفنانة شيرين عبد الوهاب لطليقها الفنان المصري حسام حبيب بعقد زواج جديد وذلك بعد خروجها من المستشفى واستقرارها في منزلها.

وانقسمت الآراء بين من رأى أنها أخطأت ومن وافقها على خطوتها تلك خصوصاً بعد التهامات المتبادلة بينهما والخلافات والدعاوى السابقة.

وفي هذا الإطار أبدت الفنانة المصرية سمية الخشاب رأيها في الموضوع فكتبت موجهة سلسلة رسائل لـ شيرين من دون أن تسميها:”بعد كده يا حبايبي منتعاطفش مع حد الا لما نتاكد انه هو نفسه متعاطف مع نفسه عشان منحرقش كتير على الفاضي”.

وتابعت: “الواحد لما بيركز فشغله وحياته وشكله بيوصل لمرحله ملكية مبيبقاش فعلا محتاج لحد، الا لو هو بلا هوية ولازم يكون تابع لحد عشان يعرف يعيش”.

وأضافت :”أي علاقه تمنها كرامة الإنسان تغور في ستين داهية العالم فيه 6 مليار والله. المهم يا بنات ويا ستات أرجوكم حاولوا على قد ما تقدروا تبقوا good representation واعرفوا قيمه نفسكم واعرفوا انكم مش محتاجين اي حد في الدنيا، ده بالعكس هما اللي محتاجيننا اكتر”.

وختمت قائلة: “لا للتعلق، لا للتعلق بالناس السامة لا للتعلق بالناس المؤذية، اتعلقوا بالحب الوحيد والكبير رب الكون اللي عمره ماهيتخلى عنكم وعمره ما هيأذيكم ومن عبده مفيش حاجة اسمها حب”.

أخبار ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
آخر الأخبار